-
Sådan laver AI billeder - 07/11/2024
-
AIs historiske udvikling - 06/11/2024
-
Lidt gang i siden her igen - 06/11/2024
-
Didaktiske overvejelser om skift fra quizzer til produktopgaver under et online kursus - 19/04/2021
-
Reminder om hvordan Unitys XR Interaction Toolkit installeres efterår 2020 - 27/09/2020
-
Video: Kom i gang med at programmere i C# del 4 – Løkker - 01/04/2020
-
Video: Kom i gang med at programmere i C# del 3 – Operatorer - 31/03/2020
-
Video: Kom i gang med at programmere i C# del 2 – Klasser, variabler, metoder og objektorienteret programmering - 29/03/2020
-
Video: Kom i gang med at programmere i C# del 1 – Det første konsol program - 16/03/2020
-
Virtual Reality programmering lektion 8 - 01/02/2019
I slutningen af 2017 underviste jeg et hold i “Virtual Reality programmering” på AkademiUdannelse i IT efteruddannelsen. Faget var helt nyt, det kom først reelt med i studieordningen der kom lige idet faget blev afsluttet, men vi kørte efter udkastet dertil. Der var 10 lektioner i alt.
Der blev fokuseret på programmerings forståelse generelt, især i starten af kurset , og som udviklingsmiljø var der valgt Unity.
I denne lektion taltes der om UML diagrammer som del af planlægning af projekter og set på lidt forskellige platforme.
Der er nogle småting, men I får det på samme måde som mine studerende fik, modsat dem får i dog ikke min tale med der rettede op på de mangler der er i slidesne, men det kan I forhåbentlig selv dække ind for.