-
Sådan laver AI billeder - 07/11/2024
-
AIs historiske udvikling - 06/11/2024
-
Lidt gang i siden her igen - 06/11/2024
-
Didaktiske overvejelser om skift fra quizzer til produktopgaver under et online kursus - 19/04/2021
-
Reminder om hvordan Unitys XR Interaction Toolkit installeres efterår 2020 - 27/09/2020
-
Video: Kom i gang med at programmere i C# del 4 – Løkker - 01/04/2020
-
Video: Kom i gang med at programmere i C# del 3 – Operatorer - 31/03/2020
-
Video: Kom i gang med at programmere i C# del 2 – Klasser, variabler, metoder og objektorienteret programmering - 29/03/2020
-
Video: Kom i gang med at programmere i C# del 1 – Det første konsol program - 16/03/2020
-
Virtual Reality programmering lektion 8 - 01/02/2019
I efteråret 2016/januar 2017 underviste jeg et hold i “Grundlæggende programmering” på AkademiUdannelse i IT efteruddannelsen. Det var et daghold, det vil sige syv lektioner af syv timer.
Dette er slideshowet til fjerde lektion, som jeg begyndte med et kort eksempel på et open source program kodet i C#, HandBrake. Derefter fortsatte jeg fra sidste lektion med arv og gik så videre til interfaces, mere om value types og exception handling. Ovenpå exceptions talte vi kort om validering og gik så videre til generics, delegates og lambda expressions. Jeg sluttede undervisingsgangen af med events.